АЗРК працює над дослідженням, яке має бути затверджено рішенням АМКУ

ГС Асоціація зовнішньої реклами Києва готує свої зауваження до змісту дослідження, яке має бути затверджено рішенням Антимонопольного комітету України.

Агія Загребельська (Державний Уповноважений АМКУ):

“Під час сьогоднішньої робочої зустрічі в АМКУ презентували результати дослідження ринку розміщення зовнішньої реклами.

Дослідження проводилось протягом 2017 – 2018 років. Основна робота в рамках дослідження здійснювалась територіальними відділеннями Комітету, оскільки ринки є регіональними. Ми зі свого боку систематизували всі виявлені територіальними відділеннями проблемні питання, що негативно впливають на конкуренцію та стримують розвиток ринку, вивчили іноземний досвід, проаналізували в цілому ситуацію по Україні, в тому числі в частині причин та передумов, що спричиняють порушення законодавства про захист економічної конкуренції, та на сьогодні формуємо своє бачення шляхів вирішення таких проблемних питань.

На презентації за посиланням короткий виклад інформації, що нами була зібрана під час дослідження:

Подальша наша робота буде сконцентрована по двом напрямкам.

Перший – загальнодержавний:

1. представники ринку та всі бажаючі протягом двох тижнів направляють нам на електронну адресу свої пропозиції, зауваження, рекомендації щодо презентованих результатів дослідження та своє бачення шляхів вирішення наявних на ринку проблемних питань;

2. систематизація всієї отриманої інформації та за результатом попередньо плануємо на кінець березня розгляд на засіданні Антимонопольного комітету України звіту за результатом дослідження, схвалення останнього з пропозиціями та рекомендаціями державним органам (перш за все Уряду) щодо змін до нормативно-правових актів для вирішення виявлених проблемних питань;

3. співпраця з профільними державними органами в цьому напрямку до прийняття відповідних нормативно-правових актів.

Другий – регіональний.

1. представники ринку та всі бажаючі найближчим часом направляють нам на електронну адресу перелік адміністративно-територіальних одиниць, в яких проблемні питання, що негативно впливають на конкуренцію на ринку зовнішньої реклами, досі залишились з коротким вкладом суті проблем;

2. підготовка доручень на територіальні відділення АМКУ в областях, де проблемні питання, що негативно впливають на конкуренцію на ринку розміщення зовнішньої реклами досі залишились, щодо їх аналізу та вирішення доступними Комітету інструментами;

3. зворотня комунікація з боку ТВ АМКУ та представників ринку, органів місцевого самоврядування, професійних та громадських організації щодо результатів роботи ТВ по визначеним напрямкам.

Буду інформувати вас про хід та результати. Також прошу активності з вашого боку в частині співпраці з нами задля забезпечення максимально оперативної та ефективної роботи в цьому напрямку.

Електронна адреса: vap@amcu.gov.ua”

Долучайтесь, колеги!